Śmiertelne żniwo afery Dieselgate13 min
Mija10 lat od wybuchu afery Dieselgate, kiedy to amerykańscy kontrolerzy wykryli, że Volkswagen instalował w swoich dieslach nielegalne oprogramowanie zaniżające odczyt emisji spalin. Mimo to, po europejskich drogach wciąż jeżdżą miliony tych zatruwających powietrze samochodów. Tymczasem, opublikowane właśnie badania pokazują, jak bardzo jest to szkodliwe dla naszego zdrowia i życia.