Czy upał wpływa na wszystkich tak samo?
Wybór między dwiema ideologiami. Z jednej strony liberalizm premiera Donalda Tuska, stojącego na czele chwiejnej większości. Z drugiej, nacjonalizm kandydata PiS, Karola Nawrockiego. Antyimigracyjna, antyeuropejska partia rządziła przez 8 lat, zanim została pokonana przy urnach wyborczych przez Donalda Tuska w wyborach parlamentarnych w 2023 roku.