Mogę dotknąć? (1/30)
Basile kończy dwa i pół roku. Jego mamy wyprawiają mu wspaniałą imprezę z mnóstwem przyjaciół. Zapraszają także gościa specjalnego. Alice bardzo się tym stresuje.