Mogę dotknąć? (1/30)
Gabrielle spotyka się ze swym przyjacielem Emirem. Emir się o nią martwi – ostatnio sporo schudła i wydaje się smutna. Gabrielle boi się wypowiedzieć pewne słowa, ale przyjaciel jej w tym pomaga.