Ku źródłom Aralu (1/2)Z pustyni na lodowce
W ciągu kilkudziesięciu lat ogromne Jezioro Aralskie prawie całkowicie wyschło. Dlaczego tak się stało? Gdzie podziała się woda? Cédric Gras podróżuje z biegiem Amu-Darii, jednej z wielkich rzek, które zasilały Aral w poszukiwaniu odpowiedzi.