Adriatique
Adriatique to nazwa szwajcarskiego duetu DJ-ów, w którego skład wchodzi dwóch Adrianów: Shala i Schweizer. Oprócz imienia łączy ich miejsce pochodzenia - Zurych - i podobna wrażliwość muzyczna. To właśnie ten kunszt rytmiczny sprawia, że ich sety są uwielbiane na całym świecie.