Leïla Ka "Żywe"
Nałożenie materiałów i kolorów: Leïlak Ka ilustruje przejście od okresu niebieskiego do kubizmu, a także miejsce kobiet w twórczości i życiu Pabla Picasso. Choreografia inspirowana obrazem Dwie siostry (1902).