Olivier Dubois: "Ta niejasna miłość pożądania"
W labiryntowych katakumbach Paryża francuski choreograf Olivier Dubois proponuje interpretację obrazu Pabla Picassa "Dora i Minotaur". Spektakl pomiędzy snem a koszmarem.