Carla & Sandra "Razem nasze ciała nigdy nie były tylko ciałami"
Hiszpańskie tancerki i choreografki Carla Cervantes i Sandra Egido konfrontują swój spektakl Somos z obrazem "Trzy kobiety" Picassa (1908). Eksploracja kolorów, kształtów, faktur i elementów, a także refleksja nad ciałem i indywidualnością.