Diego Tortelli: "Parade"
Włoski choreograf Diego Tortelli ożywia postaci, które zamieszkują kurtynę sceniczną Parady, szalonego projektu, w którym wzięli udział Pablo Picasso, Jean Cocteau, Erik Satie i Léonide Massine.