Symbol i znaczenie - Black Lives MatterWędrówki po górach
Po drugiej wojnie światowej rodzinne wyjazdy wakacyjne stały się normą, a za cel podróży często obierano góry. W ciągu kilku lat Alpy zaczęły przyciągać masy turystów i niegdyś dzikie miejsca obrosły infrastrukturą dla wczasowiczów.