Siłaczki
Taniec lub jazda konna dla dziewczynek, judo lub piłka nożna dla chłopców. Ten podział widać w statystykach: od lat w dziewczętach “pielęgnowano wdzięk”, a w chłopcach “siłę”. Z jakim skutkiem? Czy te stereotypy odeszły dziś do lamusa?