Brad Pitt
W ciągu niemal 40 lat kariery zagrał w wielu wybitnych filmach i udowodnił swój aktorski talent. Czy jednak udało mu się zerwać z wizerunkiem blond kowboja z przełomowego debiutu „Thelma & Louise” (1991)? To, co początkowo było kluczem do jego sukcesu, z czasem okazało się dużym ciężarem. Dokument ukazuje nietypową drogę Pitta – kinofila i aktora.