Poulenc, Wagner, Debussy i Fauré
Gratka dla fanów i fanek muzyki klasycznej! Chór Radio France pod batutą Słowenki Martiny Batič wykonuje eklektyczny program, w którym prym wiodą utwory Wagnera, Debussy'ego, Fauré i Poulenca.