Camargue: słone królestwo
Południowa część francuskiej krainy Camargue to ta, gdzie duży wpływ na kształtowanie fauny i flory ma słona morska woda. Na długim pasie plaż i wydm morze doprowadziło do ​​powstania rozległych słonawych lagun, które cechują się bogatą bioróżnorodnością.