Elba - Śródziemnomorski rajCamargue: dzika kraina na południu Francji
Camargue to kraina leżąca na styku Morza Śródziemnego i Rodanu. Kryje w sobie największy ekosystem bagien we Francji. Mieszają się tu woda słodka i słona, co kształtuje różnorodną faunę i florę. W dokumencie odkrywamy tę wyjątkowa krainę poprzez jej naturalne bogactwa i ciekawostki.