Świątynie kultury - Małe miasta, wielkie marzeniaGwinea: powrót idola
Gwinejski piosenkarz Malan Mané żył na wygnaniu we Francji przez ponad 30 lat. Gdy w 2019 r. Simões Pereira, kandydat w wyborach prezydenckich, zaprosił go do występu w ojczyźnie, w życiu Malana nastąpił przełom. Zafascynowany tą historią pisarz Sylvain Prudhomme, wyrusza w podróż po śladach gwinejskiego piosenkarza i odkrywa przed nami zawiłą przeszłość Gwinei Bissau i jej walki o niepodległość.