Generation Africa
Dwie dekady temu nigeryjski filmowiec Ike Nnaebue zaniechał podróży do Europy. Dziś podejmuje ją ponownie, by pokazać, z jakimi trudami i niebezpieczeństwami zmagają się migranci z Afryki. Po drodze dokumentuje historie ludzi, którzy uciekają przed przemocą i głodem, ludzi pełnych nadziei i ambicji. Ludzi, przed którymi zamyka się Forteca Europa.