Ewangelicy podbijają świat (1/3)
Na początku był Billy Graham. W samym środku zimnej wojny amerykański kaznodzieja stał się "papieżem" ewangelików - chrześcijańskiego ruchu konserwatywnego, który stawia sobie za cel rozszerzenie społecznych wpływów religii. Jego "wielka krucjata", która fascynowała zarówno masy na całym świecie, jak i elity w Waszyngtonie, nieubłaganie wdzierała się do świadomości ludzi i w kolejnych dekadach została zawłaszczona przez potężne lobby polityczno-religijne, które dziś prowadzi wojnę kulturową w imię Boga.