Enrico Caruso: głos, który wciąż się niesie
Jak biedny dzieciak z Neapolu został najjaśniejszą gwiazdą opery? Przedstawiamy opowieść o życiu legendarnego tenora Enrico Caruso - upartego geniusza, który w wieku 27 lat zdobył kontrakt w mediolańskiej La Scali, a stamtąd trafił na sceny największych oper na świecie. Przetrząsamy archiwa, docieramy do bliskich i rozmawiamy z biografami, którzy dzielą się z nami mało znanymi faktami z życia neapolitańskiego tenora.