St. Vincent
TAPE dokumentuje współpracę Beyoncé - światowej sławy piosenkarki - i Tofo-Tofo - trzech tancerzy-youtuberów z Mozambiku – przy tworzeniu klipu „Run the World (Girls)”. Nieprawdopodobne połączenie energii dwóch różnych światów zmieniło życie całej czwórki.