"Stara kobieta i jezioro" - Film Vivien PieperRepublika Dominikany: Radość życia
Za pocztówkową sielanką Dominikany, za plażą z drobnym piaskiem, wodospadami, palmami kokosowymi kryje się zupełnie inne oblicze wyspy. Ta „brama do nowego świata”, jak Kolumb nazwał kiedyś wyspę, jest tyglem rdzennych mieszkańców, Afrykanów i Europejczyków. Zapraszamy Was na spotkanie z dominikańską ludnością, daleko od turystycznego wybrzeża.