ARTE Reportage - Maroko: bunt ZetekARTE Reportage
Przed obiektywem syryjskiego reportara-fotografa Zeina Al-Rifaiego, stają Aia – ochotniczka zajmująca się ponad setką sierot, Alaa – sanitariuszkę, która stworzyła schronisko dla rannych i porzuconych kotów i Aziza – malująca freski i wiadomości na ruinach Aleppo. Reportaż Zeina o syryjskim cywilnym ruchu oporu.