TAPEMarilyn Manson
Od pierwszego albumu w '94 r. Marilyn Manson sieje chaos i zniszczenie, naznaczając całe pokolenie jak rozpalonym żelazem. 22 lata, mln sprzedanych płyt i kilka kilogramów później, widzimy starego shock rockera na Instagramie z… Justinem Bieberem!