Ship of the DeadThe Bohemian
Historia Josefa Myslivečka, najsławniejszego czeskiego kompozytora XVIII wieku, zwanego Il Boemo. Utalentowany muzyk odniósł sukces we Włoszech, gdzie inspirował Mozarta i zdobył uwielbienie w Wenecji oraz Neapolu. Choć dziś pamiętany przez nielicznych, jego pełna emocji muzyka wciąż zachwyca. Film ukazuje brawurową drogę Myslivečka na szczyt, jego relacje z kobietami i dramatyczny upadek.