Zobacz Niewinność
Mieszkający na co dzień we Francji Gabriel i Iris wraz z kilkuletnimi bliźniaczkami, Emmą i Zoé, przyjeżdżają na wakacje do rodzinnego domu Gabriela w Portugalii. Idylliczny nastrój leniwych, skąpanych w słońcu dni zakłóca znalezione przez Emmę zdjęcie. Bolesna tajemnica sprzed lat kładzie się głębokim cieniem na życiu całej rodziny.