Keith Richards4 min
Od ponad 50 lat Keith Richards ignoruje zalecenia lekarzy, zasady moralne i przepisy prawa – 73-latek pali jak komin, próbował wszystkich możliwych narkotyków i otwarcie opowiada o swojej barwnej przeszłości. Jakim cudem tak dobrze się trzyma ?