Przy stole w... Finlandii
Finlandia to kraj fiordów i lasów, dziewiczej natury i bogatych w ryby wód. Lata są krótkie, zimy długie, rośliny muszą szybko wydać owoce. W kuchni wykorzystuje się dary natury: świeże ryby, warzywa korzeniowe i owoce. Powstają z nich kreacje, jak fińskie ratatouille i ciasto z owocami. Smacznego!