Przy stole w...Slawonii
We wschodniej części Chorwacji, 200 km od Zagrzebia leży Slawonia znana z oryginalnych dań rybnych, uprawy jeżyn oraz znakomitych wypieków. Odwiedzimy ją dziś wraz ze Slavicą Lackovicem, właścicielką małego gospodarstwa we wsi Bilje.