100 lat Franka Sinatry
Tom Gaebel, ze swoim eleganckim garniturem, wypolerowanymi butami i idealnymi włosami, jest niemieckim dżentelmenem swingu. W hołdzie swojemu nauczycielowi, Frankowi Sinatrze, w roku, w którym muzyk skończyłby 100 lat, daje wyjątkowy koncert z Orkiestrą Symfoniczną WDR. W programie wszystkie największe hity Sinatry; od „My Way” po „Strangers in the Night”, przejeżdżające i niezbędne „New York, New York”.