Sir Roger Norrington
Z okazji śmierci sir Rogera Norringtona (18 lipca 2025 r.), ARTE pokazuje koncert z udziałem dyrygenta podczas Festiwalu w Schwetzingen w 2014 r. Światowej sławy ekspert w dziedzinie historycznej praktyki wykonawczej dyrygował Orkiestrą Symfoniczną Radia SWR Stuttgart. Towarzyszyli im: flecistka Gaby Pas-Van Riet, oboista Philippe Tondre i altowiolista Gunter Teuffel. W programie znalazły się fragmenty baletu "Mieszczanin szlachcicem" Jeana-Baptiste'a Lully'ego, Koncert na flet, obój d'amore, altówkę d'amore, smyczki i basso continuo E-dur Georga Philippa Telemanna oraz fragmenty tragedii "Z rodu Boreasza" Jeana-Philippe’a Rameau.