Lili Marleen
Zurych, rok 1938. Niemiecka piosenkarka Willie Bunterberg zakochuje się w żydowskim muzyku Robercie Mendelssohnie, ale niechęć ratującej Żydów rodziny Roberta rozdziela kochanków. Willi wraca do Rzeszy i dzięki ogromnej popularności piosenki "Lili Marleen” staje się tam gwiazdą. Rozdarta między miłością do Roberta, a pragnieniem bezpieczeństwa musi podjąć decyzję, po której stronie stanąć.