Pokój wróżek
30-letnia Claire przygotowuje się do ostatniego egzaminu z antropologii, który zakończy jej przedłużające się studia. Jednak rozsadzająca głowę migrena sprawia, że kobieta ląduje w szpitalu psychiatrycznym. Tam poznaje Eléonore, starszą, cierpiącą na demencję kobietę, która jej zdaniem ma nadprzyrodzone zdolności. To spotkanie odmienia życie Claire.