Gwiazdy
Rok 1943. Niemiecki żołnierz Walter służy w jednostce stacjonującej w oddalonej od świata bułgarskiej wiosce. Wojna zdaje się toczyć gdzieś daleko do czasu przyjazdu konwoju z greckimi Żydami, który zatrzymuje się w drodze do Auschwitz. Jest w nim Ruth, młoda nauczycielka, która prosi Waltera o pomoc dla współwięzionych. Jej odwaga zmusza go do wyboru między obojętnością i rozkazami, a ludzkimi odruchami i rodzącym się uczuciem.