From Norma Jeane Baker to Marilyn Monroe: This three-part documentary series questions the Marilyn myth and reveals many details of the movie star’s life. This is the story of a young girl who felt rejected and deprived of love, and who decided to get the attention she so desperately needs from her peers through fame.