The Russian army has still got plenty of weapons despite sanctions: With a stockpile of Soviet-era weapons and newly produced modern hypersonic weapons, the country could strike Europe within minutes. An opaque network of spies, shell companies and oligarchs ensures its ability to wage war - through arms trading, technology theft and state-directed terror.