In Pakistan, tradition and change, deep faith and secular culture, poverty and wealth, live side by side. While conservative values determine the everyday lives of many people, the desire for change is simmering in the younger generation. In four episodes, My Pakistan meets Pakistanis from all backgrounds and finds out about their lives, their challenges, and their dreams.