Dictatorships, Drugs, Violence: Latin America and the USA
For decades, Latin America has been shaken by revolutions, dictatorships and foreign interventions. From Brazil's dictatorship and the Cuban Missile Crisis to the coup in Chile and the storming of the government buildings in Brasilia in 2023. This documentary traces the turbulent history of a region and its relationship to the USA.