Pierre Boulez
Nicknamed the 'enfant terrible' of classical music, Pierre Boulez left his mark on the 20th century with his avant-garde creations and the founding of major musical institutions. To mark his centenary, ARTE invites you to explore the work and legacy of this major French composer and conductor, whose genius continues to influence music today.