During a tumultuous 19th century of revolution, France’s most famous artists forged romantism in Paris: Victor Hugo, Alexandre Dumas, Eugène Delacroix, George Sand, Honoré de Balzac, Charles Baudelaire... These figures changed the way we view art and created lasting works which inspire us to this day.