Paryscy romantycy
Dogłębne spojrzenie na scenę artystyczną i literacką w Paryżu w latach 1830-1871, przez pryzmat największych muzyków, pisarzy, poetów i fotografów, którzy ukształtowali ten okres w historii sztuki i idei.