Earth and the Elements
Fire, earth, water and air. These four fundamental elements interact and shape the landforms and landscapes of our planet, creating fascinating places and phenomena. In search of the origins of impressive natural wonders, international scientists and local storytellers embark on a spectacular journey through the ages and legends in this four-part series.