Series
Gabrielle meets up with her friend Emir. She doesn't have much of an appetite and she's afraid to say certain words.
Alice arrives at the new house in a panic. Basile doesn't like their new living arrangement.
Basile is two and a half, and all his family and friends come together to celebrate his half-birthday.