Inventive pop, light-hearted poetry and chic variety: Zoom in on the French-language music scene which has been booming with fresh energy, driven by original voices and strong lyrical sensibilities. Infectious, bold and authentic energy to be savoured like a fine cheese on ARTE Concert.