Born over a century ago in the United States, stand-up comedy has conquered the planet in the internet age. With streaming pushing the artform to new heights; this documentary looks at the history of stand -up and why the punchline professionals are so popular, with interviews with Daniel Sloss, Blanche Gardin, Hannah Gadsby and others.