The Biosphere Experiment - Making of
Caroline and Corentin see the future as low-tech: They want to live in harmony with the natural world and they want to prove that it is possible. The Biosphere Experiment attempts to live self-sufficiently in the desert for 120 days. To survive and flourish in this extreme environment, they need to be prepared for their mission.