Culture
What do you read? And why? What was the book that changed your life? Journalist Jagoda Marinić meets writers, artists and personalities and discusses life and literature.
The major Italian writer talks about the political value of literature: creating empathy between writer and reader.
Jagoda Marinić interviews one of the major thinkers of our time and finds out what books have inspired him throughout his life.
British Booker Prize winner Bernardine Evaristo talks to Jagoda Marinić about her life and literature.
Actress, model and now children’s author, Diane Kruger tells the story of her life and how books have accompanied her most important moments.