From the harmonies and impressionistic sparkle of the French school to the avant-garde of the Viennese school and all the way across to the rhythmic vitality of the Russian school, the early twentieth century was a dazzling period for classical music, marked by a wide variety of experiments and aesthetic trends. From Debussy to Stravinsky, Schönberg to Ravel: the modernists shine on ARTE Concert.