African Vibes
Afrobeat, Afro-electro, North African folk, pop, rock, soul... Get ready to be swept up by the rhythms of Africa! A fusion of cultures and grooves continually moving between tradition and modernity for exploring the musical richness of a continent with a thousand and one colours.