ARTE Opera Season
An opera season for Europe: The ARTE Opera Season presents an array of outstanding productions from the continent’s greatest opera houses – some of them classics, some of them exciting new discoveries, with new productions every month, available in six languages. Savour the opulence, the passion, the magic of this unparalleled art form in a brand new season of ARTE Opera – exclusively on ARTE Concert.